fullt upp!

Allt känns kaos i mitt huvud nu, fattar ingenting vad jag ska göra eller någonting alls, prov på fredag på något jag inte vet vad de är, läsa en bok visserligen är de bara för att se hur många sidor jag kommit så de löser sig och engelska glosor till på fredag great de öser över grejer över mig nu känns de som. Men så är de väll om man missat en vecka tror nog de ska gå bra brukar inte ha så mycket problem med inlärning på kort tid, känns som jag kommer ihåg de för stunden då iaf. Skulle boka tid för skrivning / uppkörning nu också och skulle ha någon kod som stod på körkortstillståndet men självklart ligger de i gävle. Men då såg jag knappen "beställ ny kod" men ja de gör vi praktist får den säker på mail eller nå. Fel Mathias den kommer hem till mamma "inom kort" gaah jag som sett fram emot att boka idag blir väll i slutet av veckan istället. Men lär ju få en tid rätt tidigt endå hoppas jag ser verkligen fram emot sommaren nu !

Nu har jag precis lagat mat Kyckling och Pommes nämen känner man igen de eller ? Men idag är de lite ändring är kycklingklubba istället för kycklingfilé framsteg dära! Tänkte även bryta trenden lite och göra egen sås men självklart hade jag ingen så de får bli utan sås endå och näg jag skriver "Egen sås" menar jag självklart inte att jag ska ställa mig och röra ihop med massa ingridienser utan en sån där påse från blåband eller nå. Men jag som tänkte göra bea! Näpp får bli att inhandla när jag har tid att gå förbi affären som ligger 2 minuter bort om ens de. Blir iväg och simma med Andreas sen eller snart tror jag ska bli intressant att se hur han tar sig ner i vattnet, han råkade ut för en olycka på sin praktik och ramlade ner från ca 3 meter och landade illa så han kan inte röra sina ben men han är lika glad för det, så han åker rullstol och volvo nu haha. Fårse om de blir film ikväll men ska käka nu hörs.

Btw idag på idrotten så skulle vi cykla enhjuling sjukt länge sen jag gjorde det men de satt fan fortfarande i och jag lyckades även jonglera samtidigt vilket var något nytt, vet inte om jag stavade rätt där men de gör inget. Var roligt iaf, tror jag var den enda som kunde cykla på den men de är kanske lite onödigt kunnande men man har väll bra balans^^
Bjuder på en låt också peace !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0