back in business

Wiiho, bloggen is alive again, helt sjukt. Satt på tåget igår som var liiite försenat sådär någon timme bara och kände att jag ska fan börja blogga igen. Sagt och gjort nu sitter jag här med datorn i knät awesome, hoppas bara att någon har lust att läsa sen, men de ska väll lösa sig.

Första dagen i skolan efter lovet var chill, jag hade 2 veckors lov btw för alla mina tåg från gävle till Filipstad var inställda hela veckan så jag var ledsen att jag inte kom ned till skolan. Men vaknade skapligt pigg i morse iaf vid klockan 6 sådär, tänkte jamen jag går och duschar nu när jag endå är pigg, jodu vaknade till liggandes i badkaret med duschen fullt igång klockan 7 men man ska inte klaga sjukt skönt att sova i duschen om inte annat. Sen så gick jag och la mig fram till 10 i 8 då jag började knata till skolan, Engelska första lektionen gick bra med lite små uppgifter om yrken. Sen var våran lärare sjuk de 2 sista lektionerna som var Samhäll och Inviduellt val. Så slutade 11 istället för klockan 4 klagar absolut inte om jag ska vara ärlig.

Till er som läser och inte känner mig så bra så har det hänt en del om ni kikar på de andra inläggen, den omtalade m är de slut med men vi är fortfarande bra kompisar och träffas utan problem. Sen för de som inte vet så är jag 17 år från gävle, pluggar till Bergsprängare eller om man säger Bergteknik inte riktigt koll på de men pluggar i Filipstad iaf.
Filipstad som inte är mycket mer än en död håla i Värmland. Men man ska inte klaga, har praktik varannan vecka fram tills 3an slutar, fast fick en great nyhet idag, de är att vi eventuellt slipper praktiken fram till påsklovet vilket betyder att jag kommer gå varanann vecka fram tills de. Vi ska snacka lite med våran lärare i veckan. De skulle vara helt grymt om vi skulle få det så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0