Sommarlängtan !

Godmiddag, eller min middag var inte så god, var rätt tort men de får man leva med slipper ju vara hungrig iaf, vart typ pulvermos och en kyckling snitsel utan sås igen. Måste verkligen vara därför det blir så tort! Men vädret de senaste dagarna har varit awesome. helt sjukt vad jag njuter av de ! Solsolsol, kan inte säga så mycket mer helt underbart och på sina ställen så tittar snart gräset fram kanske är 1 dm snö kvar där, sen så har ju all asfalt kommit fram, sjukt vilken sommarlängtan jag börjar få nu, eller de har jag haft ett tag men nu när de börjar hända något med vädret så blir jag bara så glad.

Skolan idag var helt okej, vart lång dag fast jag o Björn bara räknade med att gå kort dag, vi är 5 bergare i klassen och de är typ max 3 som är i skolan, de var bara jag och Björn idag. Haha så skulle vi ha prov i 2 böcker som gick sjukt bra, våran lärare fick inte till det med kopiatorn så under varje fråga stod svaret och där hade han tejpat fast en papers remsa rakt över som gick att lyfta på och kika vad det stod, haha noll koll fast de här proven är bara övningsprov till ett stort som kommer i slutet av 2an. Det kankse kommer innehålla 15 frågor, han ska ta 2 frågor från varje prov och alla prov får vi behålla, men de är sjukt bra. Sen när vi tänkte gå så sa han att vi fick vara med på en genomgång om byggnads facket altså. Så vi stannade på de och han snackade längre än vi trode, men de är väll saker man kanske ska veta, vissa saker var rätt roliga att lyssna på om jag ska vara ärlig. Så nu är man med i facket, stolt jag är. De skulle tydligen vara bra om de händer nå på praktiken eller något med betalningen på sommarjobbet, då kunde de ordna upp det och de var gratis tills man gick ur skolan så det var väll bara att ta den chansen. Sen så fick man en penna, kalender och en t-shirt som de stog fack - you på haha skit roligt tyckte han.
Lägger upp en låt också som jag gillar peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0