Snabba på !

Goddag på er, idag har det inte hänt så speciellt mycket har bokat om min uppkörning så jag fick de på samma dag så nu är de helt awesome om jag klarar skiten vill säga. Har pluggat lite teori och ringt och bokat körskola så nu är de bara vänta på att jag ska bli 18 och de är ju alderles för länge kvar... Igår så kom Hans, Maja, Robert och Tom hit och kikade film. Vart bröllopsfotografen igen för de hade inte sett den men den var lätt värd att se igen.

Får se vad som händer idag, Hans snackade om att jag, han och Engvall skulle hitta på något så får hoppas på det då skulle vara sjukt roligt. Men närmast på listan står mat lagning blir Fläskfilé potatis klyftor och eftersom jag är i gävle o de finns grejer så blir de sås också. Så jävla värt det. Bjuder på en gammal låt också ha de bra peace.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0