Shutter island!

Tjena, igår vart det värsta impuls grejen. Jag och hans åkte ner på stan för att träffa Jesper, Johan och Kevva stod och snackade med dom ett tag, sen skulle de på bio då fick de för sig att vi skulle hänga med. Så 10 min innan bion köpte vi biljetter, eller hans köpte han bjöd mig skit snällt av han! De blev iaf Shutter island, den var delvis bra och delvis sjukt konstig. En sån där jävla film som man kan tänka på hur länge som helst nu efter och endå inte riktigt förstå hur det igentligen var. Tycker sånna filmer är lite jobbiga, fårse om man ser den igen kanske man förstår precis hur allting var.

Det handlade iaf om ett mental sjukhus eller fängelse, men de kallade folket som gick där i kedjor för patienter iaf. De flesta av dom som var där hade gjort något brott, var farliga för omgivningen och hade mördat någon, iaf så var det någon patient som hade rymmt från sin cell och två stycken poliser skulle dit och reda ut det, om det nu var poliser. På ön iaf händer det massor med konstiga saker ena "polisen" börjar drömma konstiga saker och påstår att de lurar i han grejer så han också blir mentalt sjuk. Det är de där som är lite krångligt om han är polis eller inte det är det jag har funderat på sjukt länge nu och kommer antagligen få göra det länge till. Man får kolla på den själv och skapa en egen uppfattning !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0