Gävle!

Tjena, vart inge inlägg igår ber om ursäkt för det! Hade fullt upp hela dagen med prov, läxor, skolan och sen så när jag kom hem skulle jag packa. Var inge sugen alls på att sitta på ett tåg hela kvällen igår, men så vart det och nu är jag i gävle igen ! Var väll tänkt att jag skulle åka iväg igår när jag kommit hem och träffa lite kompisar, men kom hemma klockan 23 och var as trött så det vart en tidig kväll för mig istället, men det brukar oftast vara skönt.

Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer, ingen som har vaknat än så man kan planera något men antar att det inte blir att sitta hemma iaf ! Det gillar jag. Vädret idag är suuuper, jag älskar snön och jag ser massor med gräs ute. Även om gräset är brunt o äckligt nu så är de framme. Sjukt vad snön måste ha varit porös eftersom den försvann bara sådär pang. Lite värme så var allt borta. Men de är ju inget jag klagar över kanske om man hade haft en skoter så hade det väll tagit emot lite men ser fram emot sommaren sommarlov och att jobba ! Skönt att man ser fram emot att jobba men de ska bli roligt.

När jag kom hem igår så var det bara jag hemma lite ensamt men det funkade och på min säng hade pappa lagt 2 st os mössor som han hade fått från jobbet sjukt sköna var dom, har en på skallen nu. Men ska ta och gå ner och stoppa något i magen nu ! Ikväll utlovar jag lite musik lite blandad skön musik så kika in ikväll och se vad jag lyssnar på :) peace !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0