I'm back!

Tjena I'm back, för ett litet tag ialla fall, kände bara att jag borde skriva för jag vet att det finns någon som går in här dagligen ialla fall och kollar om jag uppdaterar, men han blir lika besviken varje gång är säkert någon mer som kollar in men märker att det inte skrivs så mkt här inne. Förlåt men har inte haft någon skriv lust alls som det altid brukar bli med mina bloggar. Inte bra alls får ta och försöka ändra på det.

Jag är till baka i Filipstad ialla fall efter att ha varit i Gävle i 3 veckor har varit skönt att få vara med m och alla andra stollar i Gävle, har haft apu på Markbyggarna och det är ju som att arbeta åt komun märks väll lite eftersom de är rätt lata där inge högt tempo säger dom. Det har varit roligt och jag blir bara i Filipstad tills på fredag sen bär det av till Gävle igen och mysa en massa med m i mårtsbo sen ha praktik en vecka till. Kommer nog vara så nästan varannan vecka nu fram till 3an riktigt skönt.
Ångrar inget alls att jag flyttade ner hit i nu i 2an eller jo de är ju rätt jobbigt eftersom m bor i gävle men jag är ju hemma varannan vecka så det går ju bra.

Jag och m var förra tisdagen på Flickan som lekte med elden, riktigt bra film absolut i samma klass som Män som hatar kvinnor, var folk alderles innan vi skulle gå på den som sa att den inte alls var nå bra men den var riktigt bra anser jag. Den var som hemsk men inte alls lika hemsk som Män som hatar kvinnor. Det var mys att gå på bio iaf, men en stor besvikelse var att de renoverat bio salongen 1 vet inte om de gjort de med någon annan viserligen riktigt sköna stolar men jag bokade biljett 2 dagar före för att få en soffa men nej då har de satt stolar på hela översta raden, riktigt dåligt.

Ha det bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0