You have a god girl

Godkväll, har inte bloggat i helgen på grund av att jag inte haft tid eller igentligen har jag väll haft all tid i världen men har inte gjort mig tid till att sitta så mycket vid datorn. Jag och m har varit ute hos mamma i mårtsbo hela helgen och det har varit as mysigt och skönt att ta det lugnt en helg där. Jag och m blev hämtade i fredags på tåg stationen 21:30 då mitt tåg kom in, men det blev inte mycket gjort när vi kom hem för jag var tok trött och det var m också så det blev att kolla på vilka som gick vidare i idol och gå ut och lägga sig. Sen under lördagen och söndagen idag så har det hänt en massa mer saker men inget intressant så jag skiter i att skriva det.

Nu sitter jag och lyssnar på Eva simons - silly boy, riktigt bra låt och själv klart är det ms spellista som rullar brukar inte vara någon annan. Men nu börjar det bli kväll börjar väll någon film på tv snart så blir väll att kolla tv och sova för ska upp halv 6 imon och jobba, därför ska jag försöka lägga mig i tid men det känns inte som om det kommer bli så svårt att sova. Men ni får ha det bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0