Det här betyder ingenting !

Tjenare strålande sol Markus krunegård i högtalarna en kopp kaffe på bordet och alderles alderles is kallt ute, fan när jag skulle gå hem från skolan idag höll jag på frysa ihjäl kändes det som. Tog igen jacka i morse bara en tjocktröja var ju inte skit skönt och endå bor jag bara 10 min från skolan. Fast det och väll i och för sig ingen betydelse hur långt de är hem är ju fortfarande lika kallt ute, jag är lika smart som vanligt. Men det är väldigt fint väder ute och man får en jävla lust att gå ut tills man komer utanför dörren för då är de så kallt. Jag vill ha vinter men endå inte känns det som nu, men det är väl bara klä sig varmt.

Idag började jag 10 skönt med sovmorgon skulle man ju kunna tro, men nej klockan 8 ringer Thore och säger att mina och Jontes kängor står på hans kontor och att vi kan hämta dom under dagen och självklart kunde jag inte somna om heller så jag hoppade in i duschen som jag fortfarande måste stå och hålla i handtaget på för duchstolpen är sönder, hatar verkligen det vill kunna hänga upp den o bara stå där jag får väll köpa ny stolpe någon dag framöver har tänkt göra de länge men inte blivit av bara. Hade ialla fall bara engelska idag skönt, jag lånade en bok idag och fick ljudbok till den för jag har problem med engelskan det tyckte jag var snällt. Annars har det inte hänt mycket alls och vet inte vad som ska göras idag heller eller jag har tvätt tid mellan 16-19 så då blir de tvätta men annars har jag ingen anining. Får se om jag lyckas lista ut hur tvättmaskinerna fungerar då brukar ha problem med vilken fack tvättmedlet ska i och vilket sköljmedlet ska i, men det löser sig nog. Är absolut första gången jag ska tvätta här i filipstad fan lite pirrigt endå ;)

Sen så blir jag så jävla arg på tre, mamma betalade räkningen i förrgår på min telefon så jag borde fått in pengarna på telefonen nu så den fungerar utåt nu, men har inte hänt något med den och jag måste ha den imorgon så jag kan ringa och beställa taxin så att jag kommer till nykroppa där tåget går ifrån. Men nu ska jag bara slappa och inte göra något alls och btw så har m blivit kär i en annan kille ! buuhu Idol Erik Min stora rival just nu ;) haha ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0