Don't feel sorry !

Saaatan, nu sitter det en arg mathias inlindad i bara ett badlakan i Filipstad, anledningen är att jag gick in på facebook och såg att nästan ALLA hade uppdaterad status med "det snöar" och självklart får inte jag uppleva första snön idag. Nej jag kanske inte ska få någon snö, jävla skit ! Jag som har längtat efter snö mer än någon annan känns det som, men det är väll som det är. Snön kanske har flyttat sig innåt i landet under natten så kanske är det vitt på gräset utanför imorgon om man har lite tur, men chansen är väll väldigt liten. Är helt säker på m ligger hemma under täcket nu och är skit glad för att hon har snö och inte jag, men vafan kallt är det endå så får väll nöja mig med kyla. Men det här får bli ett kort inlägg ska sova nu och drömma att m ligger brevid mig men jag får vänta tills på fredag innan hon gör det. Du är helt underbar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0