Don't bring flowers!

Hejsanhoppasn sitter nu här i fotöljen och kollar på när Andreas och hans syster Emelie sitter och spelar mx vs atv är lite små komiskt. Om precis en timme kommer en taxi och hämtar mig vid buss stationen och min hem resa ska påbörjas hem. Kommer vara i gävle halv 10 och m kommer stå där och vänta på mig, fan vad underbart att få de henne där. Saknar henne gör mycket och har bara varit borta från henne i 5 dagar. Men idag har det hänt mycket började 8:10 hade ingen lärare så eget arbete, sen 5 timmars håltimme tror jag. Så då gjorde jag lite skoluppgifter medans andreas o linda spelade tvspel. Aja hinner inte skriva mycket mer ska packa klart o sen vara lite social.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0