Misshandel.

Tjena sitter hemma hos min syster Therese nu med Tom och Engvall, vi hade lite tråkigt så vi åkte hit men va typ lika trökigt här. Men en rolig sak som hände, jag skulle hjälpa mamma och therese att packa ur bilen så kommer de fram en gubbe som såg helt risig ut till 99% knarkare, han frågade iaf om vi hade ett koben i bilen men de hade vi ofc inte. Iaf så hade hans kompis eller vad det var blivit misshandlad eller något i lägenheten o var helt blodig och han kom inte in :D
Men vi ringde polisen så kom de en abulans och grejer lite småkul sådära. Inte mkt att skriva nu skriver ett inlägg imorgon hemma hos Engvall tror jag. Mitt internet fungerar inte hos mamma pga blixten.

PZ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0