Lätt irriterad

Tjena va på hur bra humör som helst tills för ungefär 15 min sen för då ringde mamma och sa att jag va tvungen att åka ut till henne efter hon slutat jobbet sitt. Men jag orka absolut inte åka dit inge sugen på att vara där alls, men måste lacka klart bordet imorgon sen så är jag klar med det mesta tror jag. Iaf så skulle de vara as najs med en mys kväll ikväll typ repris från igår men så blir de inte, synd det.

Nu ska jag ta ett bad sen börja ta ner lite grejer som ska med till mamma, så blir inge mer skrivning här ikväll eftersom jag lyckades ha sönder modemet där eller blixten hade faktist sönder det.

En lite rolig film från där jag ska gå skola dock får vi inte spränga förns 3an men tänk om jag pratar så när jag kommer hem vad sägs som det ?;)



PZ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0