Gårdagen.

Godmorgon på er, vaknade alderles nyss och kände att jag skulle behöva blogga eftersom de inte blev något igår för jag somnade. Men var med söt Maja <3 väldigt mysigt, vi kollade på Baksmällan som jag sett på bio men det är fortfarande den roligaste filmen jag sett. Sen skulle vi kolla på The notebook himmla bra film tycker jag men vi var tvungen att starta om den för de blev så mycket missat och så hann vi inte se klart på den för M skulle upp och jobba idag så hon kunde inte missa bussen. Men ska kolla klart på den en annan dag längtar tills det.

Nu idag kommer Pappa hem från en vecka i Polen och inte en vecka i poolen som Engvall trodde jag menade. Men det blir väll najs att dom kommer hem. Men ska ut till mamma ikväll endå, måste plocka isär mitt bord, slipa ner det och lacka om det. Ska få hjälp an Engvall med det, hoppas det blir snyggt iaf. Men nu ska jag ner och käka lite frukost hörs sen.

PZ

Kommentarer
Postat av: m

<3

2009-07-25 @ 01:40:33
URL: http://mvieweg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0