Ego

Hej kom aldeles nyss hem från valbo där m bor, är lite småtrött för hon skulle lura upp mig 9 imorse gick dock inte upp förns 10 men endå. Gick upp så tidigt för hon skulle till östersund på yran och hon hade inte packat så drför men det var jobbigt endå. Iallafall så går the sounds - Ego i högtalarna nu riktigt skön låtkan lyssna på den om och om igen.
Snart kommer Kenneth och hämtar mig med en dhl mini lastbil skulle  jag tro ska ta med lite gejer härifrån köksbord gadinstång en tavla tror jag, sen till mårtsbo och packa allt, för imorgon bär det av till Filipstad lite nervös är jag men som tur ska jag inte flytta ner nu utan åker ner den 17de eller 18de. Men det var väll allt hänt mkt men orkar inte skriva de.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0