Bombhot!

Hej, pratade nyss med Pappa de hade landat nu och var påväg hem. Men det hade tydligen varit bombhot på flygplatsen i polen så de hade fått vänta utanför. Ska höra med pappa när han kommer hem så kan jag skriva mer precis vad som hände. Men lite läskigt endå tänkt om de hade varit en bomb på flygplatsen och dom varit där inne, vill inte ens tänka tanken, men nu small de ingen bomb så behöver inte oroa mig.

Har precis käkat frukost blev rätt så onyttig frukost men gott, blev en panpizza och vatten för vi hade ingen cola hemma, men man måste ju äta onyttigt nu medans man kan om några år kanske man blir smällfet om man äter onyttigt ofta, vem vet lixom. Jag och Johan min halvbror igentligen lossas bror men de är min halv bror punkt slut. Vi ska gå och handla snart iaf var lite grejer som saknades hemma som de ville att vi skulle handla hem. Men ha en bra dag.

Pz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0