When i get older

Tjenare idag har de hänt mkt men endå inte, var hem till mamma och plockade ur alla saker från mitt rum i morse va en del fylde hela bilen och åkte iväg till återvinningen, men det vare värt massa skit grejer hade jag där kastade även mitt tagent bord helt i onödan och min webkamera helt fungeande båda två men kände lixom inte för att ha skiten kvar. Så de blev kastat vet inte vad de ska ha mitt rum till kommer vll bli data rum kanske och jag får mina systas rum ute de helgerna jag har lust att komma hem. Fan vad skönt.
Sen när vi vart på åtevinningen iaf så åkte jag till pappa och drog direkt ut och cyklade eller först till kevin sen till plazan, var skit roligt. Sen efter ett tag dog jag Kevin och Tom hem till Tom där vi tog de lungt ett tag och sjlv klart kommer Tom på den smarta idén att leka med rakaparaten så jag ställde upp och få en klippning av honom som slutade med att jag nu på kvällen inte har nå hår alls kvar.
Imorgon blir de m för hela slanten vad som händer då kommer nog imorgon om jag kommer ihg att skriva :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0