Ute krigar vintern emot våren

Tjenare kigger i sängen med min ny ominstalerade bärbara datorn nu skönt att ha en normalt fungerande datorn igen, för den var så jävla seg innan jag instalerade om den. Idag har det varit ennu en underbar dag som de brukar bli när jag är med m, först så tog vi bussen som var 25 min försenad till storvik där vi kikade på hennes andra kattunge Ceasar + alla andra stora och små katter kanske hur söta som hällst. Märkte även när jag var där att jag är allergisk mot katter men tycker de är konstigt eftersom jag har haft katt o m har en katt hemma också, men det kliade i ögonen och blev snuvig iaf.
Sen vid halv 7 så tog vi bussen in till stan för att kika på bio blev "Sommaren med göran" jag tyckte den var as roligt tror m också gillade den. Men nu orkar jag inte skriva mer ha de bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0