It's not fair

Godkväll har en mycket trist kväll här för mig själv ligger just nu och kollar på grannfejden om de är så det heter lite små roligt att höra vilka problem folk har om massa små saker. Men har as tråkigt iaf och skulle nästan kunna betala för att få hit m, men jag får vänte tills imorgon så får jag vara med henne heeela helgen awesome.
Har iaf städat idag sista "städdagen" fan vad najs, eller visst ska jag städa när jag flyttar men det är ingen bestämd dag då och hur skönt kommer inte de bli då. Men måste endå va noga för de är roligare att bo i en fin lägenhet en en smutsig tycker jag iaf.

Var till hemlingby idag också och åkte skidor, på sommarsetupen som dom har byggt där helt okej. Robin kom och hämtade mig precis efter jag hade käkat, sen åkte vi dit var där väldigt tidigt men vatten slangen låg ute så vi fick vatten så vi kunde åka endå. Var skit kul tills precis då dom öppnade då jag vred mitt knä och kunde inte åka något mer men de är väll lite som det är. Sen var jag kvar ett litet tag och pratade med Tom och Kevin som var där och cyklade sen efter ett tag fick jag skjuts hem och har varit hemma sedan dess. Tänkte lägga upp en låt också som jag fått på hjärnan tack vara min m, hon la upp den på sin blogg och jag fick den självklart den på hjärnan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0