Sweet

Hej hej hallå höh inte blivit så mycket uppdates här men jag lovar att när jag flyttat kommer de bli mer skrivning här så ni vet vad jag har för mig där. Idag vaknade jag och började spela lite tv spel kände att de inte var så roligt så ringde jag kevin och han va självklart i plazan, så jag drog dit och cyklade med honom sen kom de massa folk o kevin drog hem. Aja var väll typ 10 pers som hojja as nice lärde mig lite nya grejer inge specielt dock.

Nu snart kommer Joakim Blohm hit och vi ska tydligen ner toll bollan och chilla så kom dit om ni har trökigt gott folk, kommer nog bli ätt trevligt. Nu ska jag vänta på käk och spela lite "race driver GRID" älskar de spelet.
Btw saknar m en del !

Kommentarer
Postat av: m

missu

2009-08-03 @ 18:41:14
URL: http://mvieweg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0