Men om jag plockar ner en liten bit.

Godagens inte blivit mycket bloggande i helgen men helgen har verit helt awesome, har haft skit skoj i helgen. I fredags vart de fest eller skulle bli fest men blev mest att vi drev runt var jag m, Johan, Agnes, Jocke och några fler var faktist roligt fast vi inte hade något speciellt för oss men hände massa roligt den kvällen. Sen på lördagen vaknade jag upp med min m klockan 9 var klockan ställd på, låg och drog oss till ungefär 10 och gick till bussen för m hade klipptid klockan 11.

Lördag kväll blev de yran en sväng inge roligt där eller jo vi träffade Linn och pratade med henne i typ 2 timmar sen kom det vissa personer som inte kan släppa en sak som jag redan trodde var löst, men tydligen var de inte det. Så för att undvika problem gick vi till sätra centrum dä vi träffade jocke robert emil micke engvall hans jeppe och massa fler som var på fest var där till halv 2 tror jag sen åkte vi till m och sov där.

Idag har iaf vi spelat mini golf och gissa vem som vann ! inte var det maja iaf höhö. En helt undebar helg ska ut och hjälpa pappa lite nu hörs sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0