Love, you got a feeling that you cannot hide

Godkväll, idag har jag varit i skolan första veckan nu som vi har pluggämnen om man kan kalla det så, matte svenska osv för de som inte förstår. Vi hade iaf Engelska samhälls kunskap, och Inviduellt val idag var väll helt okej bara att jag inte gillar engelska. På inviduellt val hade jag fotografisk bild var väll sådär gillade inte kameran specielt mkt jävla Canon kompakt kamera men det var väll rätt roligt endå. Fast vet inte om jag får vara kvar för de var tydligen för mkt folk och de som anmälde sig sist skulle inte få vara med längre. Får se om jag får vara kvar då annars blir det väll rörlig bild eller nå annat skoj.

När jag kom hem runt klockan halv 4 så startade jag lite musik och gjorde en efterlängtad städning, kan ju säga att det behövdes. Har ju inte haft damsugare på 10 dagar så var lite skitigt på golvet men nu är det fint, är till och med nöjd. Var lite små roligt att städa eftersom det verkligen behövdes. Nu ska jag fortsätta kika på tv så ni får ha det så bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0