I've seen your fucking attitude.

Tjenixen sitter här helt slut efter en riktigt hård dag, började med att pappa väckte mig klockan 9 och sa att han behövde hjälp låg kva till halv 10 och gick upp och hjälpte honom. De jag skulle hjälpa till med var ett gräva upp en räcktangel om de nu stavas så ca 40 cm under en viss gäns. var skapligt jobbigt men det var rätt roligt samtidigt. sen när jag var klar med det satt jag mig vid datorn och fick för mig att jag skulle ut och cykla var vid plazan klockan 5 inte en käft man kände där, så ringde dit John som kom in 2 timmar senare sen har det varit en as sweet kväll.
Jag längtar tills fredag då jag får träffa m !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0