Filipstad

Sitter i min lägenhet i Filipstad nu med mamma och Kenneth och vi har nyss käkat pizza, riktigt goda pizzor här. Vi har fått upp de mesta på väggarna och allt är på plats riktigt sweet. Men det är väll vad som har hänt idag åkt bil och mublerat in alla grejer men det har varit roligt tycker jag. Vad som händer nu ikväll vet jag inte gå en promenad här och kolla in staden lite. Iallafall så har jag fått bredband här nu lite synd att jag inte kan använda för jag har ingen kabel till de, har fiberkabel in i lägenheten blev 10 mb snabbare än vad jag har hemma iaf.
Men nu ska jag vara social med mamma och Kenneth och kan till lägga att jag saknar m litegrann.
Ha de bra imorgon bär de av hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0