Don't trust a hoe

Tjena har inte skrivit så mycket på sistonde, vet inte varför men kommer väll bli lite inlägg då och då när jag känner för det.
Vi slutade mycket tidigare idag än vi skulle enligt schema ska vi sluta 3, men de har inget att göra åt oss anläggare för tydligen hade han som skulle ha oss slutat så de ar ingen lärare åt oss än, så Thore bergsprängar läraren åker runt med oss nu. Vi slutade iaf halv 11 skönt inte gjort så mkt var till en kompis och gjorde lite frågor vi fått.

Vi fick iallafall våra nya kläder idag, var mycket mer än jag väntade vi fick varselbyxor och jacka ett extra foder till jackan, låga skor, regn byxa och jacka, sen får vi stövlar nu till veckan.roligt att få nya grejer de är de alltid. Vi har apu snart och jag får min apu i gävle vilket är väldigt skönt, så jag får mer tid att vara med m, kommer antagligen få apun på Peab får det klart imorgon när jag kommer till skolan. Men ska laga lite mat nu tror de blir fiskbullar lätt att göra iordning så får bli det.
BTW så är det bara 2 dagar kvar nu innan jag kommer till gävle och m läängtar :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0